Bedste VPN til Nintendo Switch

Nintendo Switch blev frigivet verden over i 2017 og har bestemt bevist sig som en værdig efterfølger af den bredt populære Nintendo Wii. Den nye konsol kommer med en særlig speciel opgradering; Det giver dig mulighed for at forbinde det til dit tv lige fra dens Switch Dock, så du kan spille dine spil derfra, eller bare fjerne det fra Dock og få Joy-Cons tilsluttet til hver side til bærbart spil. Konsollen giver også mulighed for lokal multiplayer-tilstand, takket være sine to aftagelige Joy-con-controllere.

Bedste VPN til Nintendo Switch

Bedste VPN til Nintendo Switch

Bedste Nintendo Switch VPN

For at spare dig for tid og kræfter ved at læse hele anmeldelsen nedenfor, har vi sammenfattet de bedste VPN’er til Nintendo Switch her:

2. BulletVPN
  3. NordVPN
  4. IPVanish
  5. CyberGhost

Har jeg brug for VPN til Nintendo Switch

Hvis der er en ting, som Nintendo har sine spillere alt sammen, er det deres online gamingtjeneste. Oprindeligt planlagt til lancering i 2017 valgte Nintendo at udsætte tingene lidt mere og beslutte formelt at annoncere det i september 2018. Pundits spekulerer om, at grunden bag dette kunne være at øge forventningen til relanceringen af ​​nogle af de klassiske spiltitler fra langt tilbage dengang, der gjorde Nintendo til, hvad det er i dag. Spillere vil kunne få adgang til sin online platform til et abonnementsgebyr på $ 20 om året, hvilket vi er sikre på ikke vil gøre så meget skade på din lomme. Introduktionen af ​​denne betalte service vil også se dem fjerne det nuværende gratis online gaming-tilbud og sandsynligvis få deres brugere til at overveje deres internetforbindelsesmuligheder.

Kvaliteten af ​​din internetforbindelse spiller en stor rolle i at bestemme, om din online oplevelse vil være så sjov og problemfri som den burde være. For at spille Nintendo Switch-spil online, skal du først oprette en Nintendo-konto. Dette vil gøre det muligt for dig at gemme dine fremskridt med deres cloud-service og også give mulighed for stemmechat med dine venner. Hvis du er en veteranafspiller, ved du sandsynligvis, at der er spil, der kun er tilgængelige i visse regioner. Hvis du forsøger at spille disse spil fra et begrænset område, får du en fejlmeddelelse, der giver dig besked om, at du befinder dig i et område, der ikke understøttes. Den bedste måde at omgå dette problem er at oprette flere konti i forskellige regioner, men for at oprettelsesprocessen skal gennemgå, bliver du nødt til at virke som om du faktisk er i den region, som du siger, du er i. Hvordan så kan du gøre dette?

Brug af en VPN til Nintendo-switch til at ændre din placering

Forbindelse til et virtuelt privat netværk er en måde, du kan ændre din placering online på, og fortsætte med at oprette flere konti. Detaljer som din identitet og placering videresendes via din IP-adresse. Den adresse, du har, er afhængig af den server, du bruger. Via en VPN kan du oprette forbindelse til en ekstern server og få din IP-adresse læst, som du er baseret på, uanset hvor fjernserveren tilfældigvis findes. Dette giver dig mulighed for at få en britisk, amerikansk, canadisk, fransk eller japansk IP-adresse, og gør det derfor muligt for dig at spille spil, der ikke engang er blevet frigivet i din region.

En anden fordel ved at bruge en VPN giver sine brugere er muligheden for at beskytte, hvad du er op til fra din internetudbyder. Hvis du allerede har adgang til en pålidelig internetforbindelse, administreres den sandsynligvis af netværksadministratorer eller ISP-tjenester, der ikke vil have deres båndbredde hogged af kun én bruger, så de vil sætte grænser eller blokke for enhver, de opretter, bruger deres forbindelse til båndbreddeintensive aktiviteter. For at gøre dette skal de naturligvis være i stand til at spionere på din forbindelse, og det er, hvad en VPN kan hjælpe med at forhindre. Abonnering på en VPN giver dig mulighed for at skjule din internettrafik fra din internetudbyder og undgå at få din forbindelse til at stemple eller få adgang til spilservere blokeret.

På trods af det faktum, at Nintendo-konsollen ikke har oprindelig support til VPN, kan du stadig have din forbindelse beskyttet ved at have en VPN-forbindelsesopsætning på din router. Du kan vælge at gennemgå et par af vores retningslinjer for, hvordan du konfigurerer en VPN på din router, eller endda kigger efter en, der allerede er forudkonfigureret. Alternativt kan du tilmelde dig en VPN-tjenesteudbyder, der tilbyder smarte DNS-proxies. Smart DNS kan konfigureres direkte på Nintendo Switch og giver dig mulighed for at fjerne blokering af kanaler som Hulu og Netflix fra hvor som helst i verden.

Rang
VPN-udbyder
Link

rang

VPN-udbyder

• 30-dages pengene-tilbage-garanti
  • Ubegrænset båndbredde
  • Apps til alle dine enheder
  • 24/7 Live Support

Besøg ExpressVPN

rang

VPN-udbyder

Besøg BulletVPN

rang

VPN-udbyder

Besøg NordVPN

4

VPN-udbyder

Besøg Surfshark

Bedste VPN til Nintendo Switch

Uanset hvad vi ved, ved vi, at du har brug for en vis indsigt i, hvad de bedste VPN-udbydere til spil online er, og hvad du kan få, når du tilmelder dig dem. Det er netop derfor, vi har udarbejdet en kort oversigt over de bedste VPN’er til Nintendo Switch.

ExpressVPN er en af ​​de bedste udbydere til at overveje, da det tilbyder førsteklasses kundepleje samt supersnelle servere til højhastighedsspil. Tjenesten er baseret på De Britiske Jomfruøer og har mere end 2000 serverbare servere fundet i sit netværk. For brugere, der gerne vil oprette forbindelse til områder, hvor VPN-brug er forbudt, har ExpressVPN din tilbage med tilladelse fra sine stealth-servere. Disse servere gør det vanskeligt for din VPN-brug at blive opdaget. Tjenesten giver også mulighed for ubegrænset serverskift i tilfælde af, at du ønsker at skifte regioner og har en kapacitet til 3 tilføjede samtidige forbindelser, der giver dig mulighed for at sikre dine andre enheder. Dertil kommer du at bruge ExpressVPNs Smart DNS-funktion på din Nintendo Switch uden ekstra omkostninger.

Den sikkerhed, der tilbydes af ExpressVPN er også militær kvalitet, takket være dens 256 bit AES-kryptering. Dette er afhængig af sin OpenVPN-protokol, der betragtes som den mest sikre sammenlignet med L2TP, PPTP og IKEv2, som også tilbydes. ExpressVPN forsikrer kunder om, at deres data ikke registreres gennem deres nul-logpolitik, og at de også har fuld support til brugere, der gerne vil torrent. Tjenesten er også blandt de få, der tilbyder en belønning til brugere, der henviser andre kunder, da en vellykket henvisning tjener både den aktuelle bruger og dommeren en gratis måned, der føjes til deres abonnement. For at finde ud af mere om, hvad ExpressVPN har at tilbyde, kan du kigge på vores ExpressVPN-gennemgang.

2. BulletVPN

BulletVPN har lavet et solidt navn for sig selv i VPN-branchen, som en service, der er lige så bekymret med deres brugers hastighed lige så meget som deres sikkerhed. Dette gør den Estland-baserede udbyder til en fremragende mulighed, især for brugere, der ønsker at spille så mange online spil, som de vil uden at bekymre sig om at blive holdt tilbage af deres internetudbyder. Tjenesten har en sund vifte af VPN-protokoller, der tilbydes, da den sikrer support til brugere, der ønsker at bruge OpenVPN, L2TP / IPSec, IKEv2 eller PPTP.

Ligesom ExpressVPN tillader denne service også 3 samtidige forbindelser, Smart DNS og ubegrænset serverskift. Brugergrænsefladen, der leveres af dens app, er også ret brugervenlig, og med appen tilgængelig i versioner, der kan køre på MacOS, Windows, iOS og Android, kan du bruge den på en lang række enheder. Routerinstallation er også mulig, og dette bør også udvide antallet af enheder, du gerne vil have beskyttet gennem tjenesten. BulletVPN har også meget mere at tilbyde, og du kan finde ud af alle detaljerne om det gennem vores BulletVPN-anmeldelse.

3. NordVPN

NordVPN er virkelig den leverandør, du skal gå efter, hvis du leder efter avanceret beskyttelse, skræddersyet til din brug. Dens sikkerhedsstandard hænger sammen med den 256 bit AES-kryptering, som tjenesten tilbyder på tværs af sit enorme netværk på over 4000 servere. En sådan bred dækning giver det mulighed for at give brugerne valget om at vælge, hvilke servere de skal oprette forbindelse til, baseret på hvad de er op til online. Der er servere tilgængelige og optimerede til online spil, HD-streaming såvel som torrenting.

NordVPN er også generøs i sin support til flere forbindelser, så brugerne kan have op til 6 enheder tilsluttet samtidigt. Tjenesten tilbyder også OpenVPN, PPTP og L2TP som understøttede VPN-protokoller og fastholder også, at brugerdata forbliver anonyme ved at implementere en streng nul-logpolitik. Tjenesten har også support til Tor over VPN og har CyberSec som software, der holder dig væk fra farlige websteder og ondsindede annoncer. NordVPN giver også mulighed for både ubegrænset serverskift og ubegrænset båndbredde samt en masse andre funktioner, som du kan finde ud af mere om ved at kigge på vores NordVPN-gennemgang.

Wrap Up for Bedste VPN til Nintendo Switch

Hvis du er en ivrig Nintendo-fan, skal du bedre tilpasse deres Nintendo Switch-online-lancering ved at sikre dig, at du ikke har problemer med din internetforbindelse. En af de bedste måder at gøre dette på er ved at ansætte en troværdig VPN-service og have din forbindelse beskyttet mod ekstern interferens eller aflytning. I tilfælde af at du har spørgsmål, bekymringer eller kommentarer til vores gennemgang, skal du huske at lade dem ligge i kommentarafsnittet nedenfor, så glæder vi os tilbage til dig.

Kim Martin