Bedste VPN til uenighed

Multiplayer-spil har en tendens til at kræve en hel del kommunikation, især hvis du spiller en, der kræver kombineret indsats for at vinde. De fleste spillere er afhængige af, at apps som TeamSpeak og Skype forbliver forbundet med deres holdkammerater, men med en skræddersyet løsning som Discord, der er tilgængelig, er der meget, de sandsynligvis går glip af. Discord er en altomfattende løsning, der laves med gamere og deres behov i tankerne. Appen leveres gratis, og den giver spillerne mulighed for at bruge både stemme og tekst til at holde kontakten. VoIP-løsningen har en brugervenlig grænseflade, og da den kan fungere på enten dit skrivebord eller din telefon, vil du altid holde dig opdateret om de seneste fremskridt, som dine venner måske har gjort, mens du spiller dit yndlingsspil.

Bedste VPN til uenighed

Bedste VPN til uenighed

Hvad der gør splid så populært?

Discord er godt designet til spillere i den forstand, at det endda har foranstaltninger til at beskytte mod nogle af de mange problemer, som de måtte støde på, når de spiller. Tjenesten giver beskyttelse mod DDoS-angreb og IP-lækager og giver også mulighed for brugerdefinerede genvejstaster og giver minimal CPU-brug. Der ydes support til både video- og linkdeling samt til brug i spillet.

Med en så bred række applikationer er appen et værktøj, som mange spillere vil finde meget nyttige. Det eneste, der måske forhindrer dem i at få adgang til det, er det faktum, at dets anvendelse kan være forbudt, uanset hvor du bor. Der er et antal af begge lande og internetudbydere, der kun har forbudt brugen af ​​tjenesten af ​​grunde. Du vil måske også støde på en masse problemer, hvis du er afhængig af din skole eller arbejdsbaseret internetforbindelse for at bruge appen, da netværksadministratorerne er ansvarlige måske ikke er meget velkomne til ideen. Hvis du har en pålidelig forbindelse, og tjenesten ikke er blokeret i dit land, men du stadig oplever problemer, kan din IP-adresse muligvis have forbudt adgang til deres servere. Alle disse er situationer, som en ivrig spiller ville hader at sidde fast i, så for at være sikker på at du er i stand til at undgå alle disse problemer, foreslår vi, at du tilmelder dig en VPN-service.

Sådan arbejder du omkring uoverensstemmelsesblokke

Ved at abonnere på en virtuel privat netværkstjeneste kan du kryptere din forbindelse og derved sikre, at al trafik, der kommer fra din enhed forbliver skjult for offentligheden. Selv din internetudbyder har ikke nogen idé om, hvad du laver, og dette giver mulighed for at arbejde omkring alle firewalls, der kan være i vejen for din brug af Discord. Dette gøres gennem udvekslingen af ​​din IP-adresse, som sker, hver gang du bruger VPN til at oprette forbindelse til en fjernserver. Din faktiske adresse bliver forklædt, og når du først begynder at bruge den virtuelle adresse, har du din Internet-trafik skjult og ser også ud til, som om du er et andet sted.

Se på denne vejledning, der demonstrerer, hvordan man kan komme omkring Discord-forbud i UAE og andre lande.

Bedste VPN’er til uenighed

Når du vælger, hvilken service du vil abonnere på, er det vigtigt, at du overvejer, hvor godt din udbyder vil arbejde hen imod at imødekomme dine spilbehov. Du har brug for en udbyder, der ikke har nogen langsomme servere, da langsomme servere fører til forsinkelser i dit spil. Du ønsker ikke at spille et spil, der fortsat hænger på dig, så du har også brug for en VPN-service, der ikke spiser i din hastighed. Heldigvis for dig har vi en liste over udbydere, der vil være sikre på at tilbyde dig den bedste form for sikkerhed, såvel som pålidelige hastigheder for at holde dit spil i gang uden afbrydelser. Se på vores liste over de bedste VPN’er til diskord nedenfor:

ExpressVPN leveres som vores mest anbefalede service takket være dens utrættelige pålidelighed og brugervenlighed. Tjenesten er baseret på De Britiske Jomfruøer og har omkring 2000 servere inden for dens rammer. Disse er mere end nok til at sikre, at alle brugere ikke svømmer over få, så du er garanteret værdifulde hastigheder og pålidelig sikkerhed. ExpressVPN tilbyder også en lang række tilsløret servere, der giver dig mulighed for at bruge tjenesten, selvom du er baseret i et område, der ikke understøtter sådan.

ExpressVPN er også godt i stand til at håndtere op til 3 andre samtidige forbindelser og betragtes let som en af ​​de bedste VPN-tjenester til gamere. Tjenesten tilbyder protokoller som OpenVPN, som er et oprindeligt krav for, at Discord kan køre så glat, som det skal. ExpressVPN har også en VPN-klient, der fungerer godt med enheder, der kører Windows, iOS, Linux og Android, så kompatibilitet burde ikke være et problem. Ubegrænset båndbredde og ubegrænset serverskift tilbydes begge som standard, og i tilfælde af at du støder på problemer, du ikke kan tackle, selv er der et 24 timers live kundeteam, der altid er klar til at hjælpe dig. For mere information om, hvad ExpressVPN har at tilbyde, se på vores ExpressVPN-gennemgang.

2. BulletVPN

For det andet på vores liste er en tjeneste, hvis navn inspirerer hastigheder, som ikke mange andre udbydere kan turde love at levere. BulletVPN er et estisk firma, der har en voksende server tilstedeværelse og hastigheder hurtigt nok til at sikre problemfri gameplay. Dens sikkerhed er sikret gennem 256 bit AES-kryptering samt support til VPN-protokoller som OpenVPN, L2TP / IPSec, IKEv2 og PPTP.

Tjenesten er også kendt for sin smarte DNS-funktion, der holder dine placeringsinfo skjult, når du prøver at få adgang til geobegrænsede websteder og kanaler. Du kan også vælge at have op til 3 flere enheder tilsluttet til mere udbredt kryptering eller endda øge dette antal ved at installere en VPN-klient, der er kompatibel med din router. BulletVPNs app har også en så let at bruge interface, at selv ikke-tekniske brugere skal være i stand til at finde vej rundt. Hvis dette lyder som den type udbyder, du kunne være interesseret i, skal du fortsætte og læse gennem vores BulletVPN-gennemgang for at se, hvad du ellers kan drage fordel af, når du har købt et abonnement.

3. NordVPN

NordVPN er en af ​​disse udbydere, der giver dig alt hvad du ville forvente plus så meget mere fra en VPN-tjeneste. Den Panama-baserede udbyder har omkring 4000 servere til sit navn, og den alene slår så mange af sine konkurrenter ud af overvejelse. Tjenesten tilbyder også standard 256 bit AES-kryptering af militær kvalitet og giver også brugere mulighed for at tilslutte op til 6 flere samtidige enheder til øget beskyttelse.

NordVPN giver mulighed for øget anonymitet gennem sin Tor over VPN-support og tilbyder dedikerede IP-adresser til brugere, der ikke foretrækker at fortsætte med at ændre deres servere fra tid til anden. Der er også support til både ubegrænset båndbredde og ubegrænset serverskift til brugere, der gerne vil gøre det. NordVPN leverer også en række tilsløret servere til forbindelse, selv i områder, hvor VPN-brug ikke tilskyndes. Tjenesten inkluderer også en automatisk kill switch med abonnementet og CyberSec software til at holde uønskede annoncer og ondsindede apps i skak. For at se nøjagtigt, hvad du kan forvente af denne service, skal du finde tid til at gennemgå vores NordVPN-gennemgang.

Bedste diskord VPN – dommen

Ikke mange spilchat VoIP kommer tæt på, hvad Discord har at tilbyde, så hvis du har en tendens til at spille en masse multiplayer-spil ofte, er dette bestemt det værktøj, du har brug for. Hvis du har problemer med at bruge tjenesten som et resultat af din internetudbyder, skal en VPN være i stand til at hjælpe dig med ikke kun at finde ud af det, men også forbedre din spiloplevelse. Gå videre og kig nærmere på en af ​​de tre tjenester, vi har nævnt ovenfor, og hvis du har et spørgsmål, tøv ikke med at sende det i kommentarafsnittet nedenfor.

Kim Martin