Bedste VPN til World of Warcraft – Top WoW VPN 2020

Hvis du er en stor fan af onlinespil, er du sandsynligvis en af ​​de 10 millioner aktive abonnenter, der logger på for at spille World of Warcraft næsten hver eneste dag. Spillet er virkelig vanedannende, & så den tid, du bruger, vil sandsynligvis være ganske meget. Problemet er, at spille dette spil uden nogen form for online-beskyttelse efterlader en stor chance for dig at blive offer for Distribueret afslag på tjeneste-angreb; ellers kendt som DDoS-angreb. Denne type angreb kan se dit system blive oversvømmet med så meget trafik, at dit spil begynder at fryse, og dine konkurrenter bruger denne mulighed for at dræbe dig væk.

Bedste VPN til World of Warcraft - Top WoW VPN 2020

Bedste VPN til World of Warcraft

Lad os se på nogle af de bedste VPN’er til at spille WoW:

2. BulletVPN
  3. IPVanish
  4. HideMyAss
  5. VyprVPN

Brug af VPN til World of Warcraft

For at forhindre, at dette sker, har du brug for en løsning, der vil beskytte din forbindelse. Et virtuelt privat netværk gør det ikke kun, men det skjuler også din identitet på Internettet, således at ingen kan identificere dig eller hente nogen af ​​dine personlige oplysninger. Du får valgt en server, der er tættere på din nuværende placering, og dette oversættes til hurtigere gameplay.

Hvis du abonnerer på en troværdig service, kan du også omgå enhver form for begrænsninger, der måtte blive pålagt dig baseret på dit sted.

Top VPN’er til World of Warcraft

Som en af ​​de bedste VPN-udbydere i verden, ExpressVPN giver dig mulighed for at nyde uafbrudt spil i hastigheder, der holder dig på kanten af ​​dit sæde. Deres servere er placeret over hele verden, så der er ingen tvivl om, at du kan finde en server, der er tæt på din placering, uanset hvor i verden du måtte være. Deres apps fungerer også på alle operativsystemer, så der er ingen grund til at tro, at din enhed muligvis ikke understøttes.

I tilfælde af at nogen beslutter at køre et DDoS-angreb på dig, er ExpressVPN’s servere mere end i stand til at håndtere al den overskydende trafik, så du har virkelig ikke en grund til at bekymre dig. Du kan også vælge, hvilken server du skal oprette forbindelse til, hvis din nuværende ikke ikke kommer igennem nogle af de begrænsninger, som gaming-tjenesten har lagt.

En anden fordel, du får ved at bruge ExpressVPN, er, at du stadig kan spille World of Warcraft, selvom dit land ikke tillader dig at gøre det ved hjælp af din lokale IP-adresse. Udbyderens kundeserviceteam er mere end klar til at vise dig hvordan man kan arbejde omkring dette, og de kan nås når som helst på dagen, hele ugen.

Sammenfattende garanterer de:

• En bred vifte af servere, du kan få adgang til for at arbejde omkring placeringsbegrænsninger.
  • Responsive kundeserviceteam, der er i stand til at hjælpe dig med eventuelle problemer.
  • VPN-applikationer, der er lette at navigere igennem.
  • En super hurtig forbindelse, der giver mulighed for problemfrit gameplay.

2. IPVanish

IPVanish er også en anden topkonkurrence for ivrige spillere i hele verden. Dets veldistribuerede servere tillader kontinuerlig gameplay, men de kommer virkelig ikke tæt på de hastigheder, du kan komme til, mens du er på ExpressVPN.

Med IPVanish kan du desværre opleve en masse periodisk bagud, når du er tilsluttet deres servere. Forestil dig, at din skærm fryser, når du er midt i en kamp, ​​og når den vender tilbage til det normale, er du allerede slået. Dette kan virkelig gøre tingene frustrerende, da du kun vil tabe ikke på grund af dit kvalifikationsniveau, men fordi din udbyders servere ikke fungerer så hurtigt, som du forventer, at de.

Deres kundesupportteam er heller ikke det mest lydhør, da du finder dig selv nødt til at vente i lange timer, før du får nogen til at hjælpe med at ordne dine problemer. Dette kan virkelig koste dig meget, især hvis du er en første gang bruger af VPN, og du forsøger generelt stadig at få essensen af ​​ting. Vi kan kun håbe, at de får deres team sorteret, da de er på det samme marked med udbydere, der har investeret meget i deres kundeserviceteam som ExpressVPN gør kan få dem til at tabe på mange kunder.

3. Skjul min røv

Sidst på vores liste har vi HideMyAss, en anden velkendt udbyder, der giver dig mulighed for at spille World of Warcraft, omend med et par problemer her og der. Der er masser af servere at vælge imellem, hvis du tilfældigvis bor i et område, der ikke tillader dig at spille spillet online, men problemet er de forsinketider, du får oplever.

Disse forsinketider sker hovedsageligt fordi serverne kl HideMyAss er ikke indstillet til at udnytte trafikken så smart som for andre pålidelige udbydere som ExpressVPN. Du kan finde dig selv at blive efterladt af dine holdkammerater, eller endda blive slået af din modstanders simpelthen fordi din forbindelse ikke er hurtig nok.

At sortere dette problem med deres kundeservicebord kan vise sig at være et problem, da de ikke rigtig kommer tilbage til dig så hurtigt, som du ville håbe. Igen bliver dette et stort problem, især hvis du bare bliver bekendt med VPN, og hvordan tjenesten fungerer.

Wrap Up på den bedste VPN til World of Warcraft

World of Warcraft er unægteligt et af de bedste onlinespil, du kan få til at spille på Internettet. Spillet giver en anstændig udfordring, og timer kan bare flyve, mens du spiller uden du engang ved. Hvad spillere dog bør undgå, er at logge på det uden nogen form for online-beskyttelse. Dette giver en mulighed, hvor angribere kan forstyrre din forbindelse og slippe af sted med værdifulde oplysninger, de måtte bruge til deres fordel.

Sørg for, at dette ikke sker ved at abonnere på en udbyder, der tager din sikkerhed alvorligt, og sørger også for, at du har en forbindelse, der er hurtig nok til at sikre, at dit spil ikke fryser på noget tidspunkt. ExpressVPN er en af ​​de få udbydere, som vi ved, vil sikre dig, at du forbliver beskyttet, og en, hvis kundeserviceafdeling altid er klar til at sortere dig, hvis du får problemer.

Like this post? Please share to your friends:
    Adblock
    detector