Nejlepší VPN pro World of Warcraft – Nejlépe WoW VPN 2020

Pokud jste velkým fanouškem online her, pravděpodobně jste jedním z 10 milionů aktivních odběratelů, kteří se přihlašují ke hře World of Warcraft téměř každý den. Hra je opravdu návyková, & takže čas, který strávíte hraním, bude s největší pravděpodobností hodně. Problém je v tom, že hraní této hry bez jakékoli formy online ochrany vám dává vysokou šanci, abyste se stali oběťmi útoků Distribuovaného odmítnutí služby; jinak známý jako DDoS útoky. Tyto typy útoků mohou způsobit, že váš systém bude zaplaven tolik provozem, že vaše hra začne mrznout a vaši konkurenti využijí tuto příležitost k zabití.

Nejlepší VPN pro World of Warcraft - Nejlépe WoW VPN 2020

Nejlepší VPN pro World of Warcraft

Pojďme se podívat na některé z nejlepších VPN pro hraní WoW:

2. BulletVPN
  3. IPVanish
  4. HideMyAss
  5. VyprVPN

Používání VPN pro World of Warcraft

Abyste tomu zabránili, potřebujete řešení, které bude chránit vaše připojení. Virtuální privátní síť to nejen dělá, ale také skrývá vaši identitu na internetu, takže vás nikdo nebude moci identifikovat ani vyzvednout na žádné z vašich osobních údajů. Můžete si vybrat server, který je blíže vaší aktuální poloze, a to se promítá do rychlejšího hraní.

Pokud se přihlásíte k odběru důvěryhodné služby, budete také moci obejít jakákoli omezení, která vám mohou být uložena na základě vaší polohy.

Nejlepší VPN pro World of Warcraft

Jako jeden z nejlepších poskytovatelů VPN na světě, ExpressVPN vám umožní vychutnat si nepřetržité hraní při rychlostech, které vás udrží na okraji vašeho sedadla. Jejich servery jsou umístěny po celém světě, takže není pochyb o tom, že budete moci najít server, který je blízko vašeho místa, ať jste kdekoli na světě. Jejich aplikace fungují také na všech operačních systémech, takže není důvod domnívat se, že vaše zařízení nemusí být podporováno.

V případě, že se na vás někdo rozhodne spustit útok DDoS, servery ExpressVPN jsou schopny zvládnout veškerý přebytečný provoz, takže se nemusíte bát. Rovněž si budete moci vybrat, ke kterému serveru se připojit, v případě, že se váš aktuální server nedostane některým omezením uloženým v herní službě..

Další výhodou, kterou z používání ExpressVPN získáte, je to, že stále můžete hrát World of Warcraft, i když vám to vaše země neumožňuje pomocí místní adresy IP. Tým zákaznického servisu poskytovatele je více než připraven vám ukázat, jak to vyřešit, a lze k němu přistupovat kdykoli během dne po celý týden..

V souhrnu zaručují:

• Široká škála serverů, ke kterým můžete přistupovat při řešení omezení umístění.
  • Reagující týmy zákaznických služeb, které vám pomohou s jakýmikoli problémy.
  • Aplikace VPN, které lze snadno procházet.
  • Super rychlé připojení, které umožňuje plynulé hraní.

2. IPVanish

IPVanish je také dalším nejlepším uchazečem o nadšené hráče na celém světě. Jeho dobře distribuované servery umožňují nepřetržité hraní, ale ve skutečnosti se nepřibližují rychlostem, ke kterým se můžete při ExpressVPN dostat.

S IPVanish můžete, bohužel, zažít spoustu přerušovaného zpoždění při připojení k jejich serverům. Představte si zamrzání obrazovky, když jste uprostřed boje, a když se vrátí k normálnímu stavu, už jste byli zbiti. To by mohlo způsobit, že by věci byly frustrující, protože byste ztratili pouze kvůli vaší úrovni dovedností, ale proto, že servery vašeho poskytovatele nefungují tak rychle, jak očekáváte..

Jejich tým zákaznické podpory také není nejcitlivější, protože zjistíte, že budete muset čekat dlouhé hodiny, než dostanete někoho, kdo pomůže vyřešit vaše problémy. To vás může opravdu hodně stát, zejména pokud jste prvním uživatelem VPN, a obecně se stále snažíte získat podstatu věcí. Můžeme jen doufat, že svůj tým vyřeší, protože jsou na stejném trhu s poskytovateli, kteří hodně investovali do týmu zákaznických služeb, jako je ExpressVPN může způsobit, že ztratí mnoho zákazníků.

3. Skrýt můj zadek

Poslední na našem seznamu máme HideMyAss, další známý poskytovatel, který vám umožňuje hrát World of Warcraft, i když s několika problémy zde a tam. Existuje spousta serverů, z nichž si můžete vybrat, pokud žijete v oblasti, která vám neumožňuje hrát hru online, ale problém je v prodlevě, kterou zažijete..

Tyto prodlevy přicházejí hlavně proto, že servery na HideMyAss nejsou nastaveny tak, aby využívaly provoz stejně chytře jako provoz ostatních spolehlivých poskytovatelů, jako je ExpressVPN. Možná se ocitnete pozadu vašich spoluhráčů nebo vás dokonce porazí soupeřova prostě proto, že vaše spojení není dostatečně rychlé.

Vyřešení tohoto problému s jejich zákaznickým servisem se může ukázat jako problém, protože se k vám opravdu nevrátí tak rychle, jak byste doufali. To se opět stává hlavním problémem, zejména pokud se právě seznamujete s VPN a jak služba funguje.

Zabalte se do nejlepší VPN pro World of Warcraft

World of Warcraft je nepopiratelně jednou z nejlepších online her, které můžete hrát na internetu. Tato hra představuje slušnou výzvu a hodiny můžete jen tak letět, zatímco hrajete, aniž byste to věděli. Tomu by se však hráči měli vyhnout, když se k němu přihlašují bez jakékoli formy online ochrany. Poskytuje tak cestu, pomocí níž mohou útočníci zasahovat do vašeho připojení a dostat se k důležitým informacím, které by mohli využít ve svůj prospěch.

Ujistěte se, že se tak nestane, přihlaste se k odběru u poskytovatele, který bere vaši bezpečnost vážně, a také ujistěte se, že máte dostatečně rychlé připojení, aby vaše hra v žádném okamžiku nezmrzla.. ExpressVPN je jedním z mála poskytovatelů, o kterých víme, že vás chrání, a ten, jehož zákaznický servis bude vždy připraven vás vyřešit v případě, že narazíte na jakékoli problémy.

Like this post? Please share to your friends:
    Adblock
    detector